Handelsbetingelser, cookie- og privatlivspolitik
I det nedenstående finder du nyttige informationer i forbindelse med brug af online booking. Du kan blandt læse om, hvordan vi behandler dine indtastede oplysninger, hvordan du modtager din kvittering i forbindelse med et køb og meget mere.
Betaling
Alle priser oplyst i Løkken VestkystCamping online bookingsystemet er ligesom alle andre steder på hjemmesiden oplyst i danske kroner inklusive moms og alle afgifter med mindre andet er oplyst og klart fremgår i den pågældende situation.
Betaling foregår ved at benytte et af de godkendte betalingskort/ kreditkort i online booking, herunder blandt andet Dankort, Visa, Mastercard og Diners. Der er ikke pålagt et gebyr på handel, der foregår gennem online booking.
Informationer om handel på Internettet
Du kan trygt handle på Internettet gennem vores online bookingsystem. Du er som forbruger som udgangspunkt sikret i forhold til eventuel misbrug af dit kreditkort på nettet, derfor er der ikke nogen selvrisiko ved misbrug af dit betalingskort via Internettet. Du kan læse mere om, hvordan du som forbruger skal forholde dig til betalinger på nettet på følgende hjemmesider: www.betaling.dk, www.fdih.dk.
Forsendelse og levering
Du vil ved booking og betaling af en hytte, et udlejningstelt, en campingvogn, en plads til eget telt, eller en plads til egen campingvogn eller autocamper få forevist en kontrakt fra Løkken VestkystCamping, hvori regnskabet for dit køb fremgår. Kontrakten kan printes ud fra hjemmesiden efter gennemført booking, og fremsendes ligeledes via e-mail umiddelbart efter købet, hvis korrekt e-mailadresse er oplyst af køber.
Levering af det bestilte produkt sker ved ankomst i Løkken VestkystCamping på ankomstdagen (og afsluttes ved afrejse på afrejsedagen). Begge disse tidspunkter oplyses i den ovennævnte kontrakt.
Rejseafbestillingsforsikring og Fortrydelsesretof refusion
Booking af ophold på campingpladser er ikke omfattet af Forbrugeraftalelovens fortrydelsesret, idet udlejning af midlertidigt logi til ferieformål er undtaget jf. Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, pkt. 12. Derfor anbefaler vi at du tegner en afbestillingsforsikring
Registrering af oplysninger
Løkken VestkystCamping registrerer dit navn, din adresse, din e-mail samt andre oplysninger afgivet i forbindelse med købet i sit kundekartotek. Oplysningerne videregives ikke, men Løkken VestkystCamping beholder registreringen i 5 år.
Løkken VestkystCamping anvender serverside cookies og en sikker forbindelse til at skabe sikkerheden om de oplysninger, som du afgiver på siden.
Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres før de sendes over Internettet.
Lejebetingelser
Lejeren er forpligtet til at behandle ferieboligen, med alt hvad dertil hører, omhyggeligt og på behørig måde, idet han hæfter ubegrænset for alle skader, som han eller de personer som ledsager eller er gæster hos ham, har forårsaget. Sker der en skade, hvad enten denne er sket ved et uheld eller med forsæt, hæfter lejer for hele udgiften til både reparation samt udskiftning af det ødelagte med tilsvarende nyt inventar eller genstand.
Lejer hæfter for alle skader i det tidsrum han har lejet huset eller pladsen, også for skader som er opstået medens han ikke opholdt sig i huset. Dette gælder både for skader på glas, ruder, sanitet, ovn og komfur, emhætte, gulve, vægge, gardiner, møbler, senge og madrasser etc. etc.
Lejer accepterer at alle bygninger er røgfri, overtrædelse af dette medfører at lejer får en ekstra rengøring regning på minimum 800,- kroner. Mistet nøgle til huset koster 500,- kr
Lejeren frigøres ikke for betaling af lejen, såfremt han på grund af personlige forhold eller force majeure (krig, strejke, naturkatastrofer, lukkede grænser og lignende) bliver forhindret i at udøve den brugsret han har ifølge sin bestilling.
Reklamationsbehandling
Hvis du af en eller anden grund ikke modtager din kontrakt, som bekræfter dit køb, og du ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, så kan du skrive til nedenstående adresse eller telefonnummer.
Klager over bookingforløbet, selve bookingen eller produktet (opholdet) skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din kontrakt. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. Ét år efter modtagelsen af varen (opholdet) ophører retten til at klage i henhold til Købelovens §83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.
Når Løkken VestkystCamping modtager din klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Løkken VestkystCamping vil tage stilling til om den modtagne vare skal refunderes, ombyttes eller om der skal gives prisnedslag
Alle oplysninger hos os opbevares i henhold til GDPR.